Saturday, October 1, 2011

Good Luck for Fil n geng PMR 2011

buat Fil yang akan amik PMR

Bismillahirrahmanirrahim,.

Just sambung dari posting sabelum nie,.

InsyaAllah minggu hadapan semua calon2 Penilaian Menengah Rendah akan mula menggunak senjata2 mereka di medan peperiksaan,.Just sekadar perkongsian dengan adinda Lutfil Hadi, adik2 F3 Maahad Tahfiz Sains,.banin mahupun banat,.especially MTS TM walaupun hanya banat di sini,.mungkin ada yang kenal ana terutama bekas-bekas anak buah ana semasa ana memikul taklifat Exco Pusat Sumber Majlis Perwakilan Pelajar MTSTM,.asif ana tak mengenali kalian tetapi kalian kenal ana.

Adik-adik,.
Ingatlah PMR yang akan antum sume amik nielah yang akan menentukan hala tuju kalian,.keputusan kalian nantilah yang akan menjawab tohmahan pelajar agama tiada akademik,.keputusan kalian nanti yang akan menjadi kebanggaan ISLAM,.keputusan kalian nanti yang akan menaikkan syiar ISLAM di muka bumi ALLAH.

Adik-adik,.
Janganlah antum semua meletakkan kejayaan antum semua pada kegigihan dan usaha antum,.tapi letaklah kepercayaan bahawa keputusan itu dari ALLAH dan ALLAH yang ,mengurniakan untuk kalian,.jangan letakkan usaha semata-mata,.tetapi dampingilah usaha itu dengan DOA serta TAWAKKAL,.

Adik-adik,.
terus berDOA walaupun fatrah imtihan telah tamat,.doakanlah untuk sahabat serta sahabiah antum juga,.ingat adik-adik,.bukan KEJAYAAN yang ALLAH lihat tetapi berapa banyak USAHA yang dah adik-adik lakukan untuk capai KEJAYAAN tersebut,.

Adik-adik
mintak maaf dengan mak ayah kalian, guru2 kalian, abang dan kakak kalian, senior dan junior kalian sebelum antum masuk ke dewan exam,.

Moga KEJAYAAN milik kalian,.

1 comment: